Doorgaan naar hoofdcontent

Stukken aanvragen

Gelukt! Vandaag in de loop van de dag van beide archieven een positief antwoord ontvangen: er is voor nu vrijdag nog een beschikbare plaats in de leeszaal. Oef!

Beide archieven vragen of ik zo snel mogelijk wil doorgeven welke stukken ik wil raadplegen zodat ze alles nog kunnen ophalen en klaarleggen. Eén archief wijst me op het feit dat stukken in principe 1 week op voorhand dienen aangevraagd te worden. Dat wordt kopiëren en plakken en zo meteen nog alles doormailen. Al goed dat ik mijn eigen lijstje van te raadplegen archiefdocumenten heb aangelegd.

Bij 1 archief is het me niet duidelijk wat ik precies moet doorgeven: de doosnummers of de inventarisnummers. Beide dan maar.

Hopelijk komt alles goed. Toch maar morgen in de loop van de dag mijn e-mails checken zodat vrijdag een heel productieve verlofdag wordt.