Doorgaan naar hoofdcontent

Luistervinken

Ik ben volop brieven van Albert Catry aan het raadplegen (lees: fotograferen). De - overigens zeer vriendelijke en behulpzame - leeszaalvoorzitter heeft blijkbaar zo meteen een online vergadering want is druk in de weer om een headset op haar pc aan te sluiten. Of zou ze naar wat muziek luisteren? 

Nee, het blijkt toch een vergadering te zijn. Ze heeft een afspraak met een archiefcollega om samen de openstaande mails in de postbus van de archiefdienst te overlopen. Ik fotografeer verder, maar kan niet verhinderen dat ik de conversatie meevolg. De e-mails worden 1 voor 1 overlopen: de naam van de afzender, het onderwerp, de vraag en haar voorstel van antwoord. Er zijn blijkbaar wel wat openstaande e-mails want dit overleg duurt nu al bijna een half uur. Enkele afzenders ken ik en hier en daar zou ik het antwoord willen aanvullen. Maar ik fotografeer naarstig verder.